רבי דוד אבוחצירא על ביג: "הרב גרוס הוא שליח שלי ושליח של עם ישראל"

שלום בידרמן No Comments on רבי דוד אבוחצירא על ביג: "הרב גרוס הוא שליח שלי ושליח של עם ישראל"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

קריאת קודש 'מי לה' אלי' על רקע המאבק ב'ביג': רבני העיר אשדוד זכו לברכת קודש מיוחדת ולחיזוק במאבק המתנהל נגד קבוצת 'ביג', מהאדמו"ר רבי דוד חי אבוחצירא שליט"א שפקד השבוע את העיר. בדברים החמים שאמר לגרש"ד גרוס שליט"א עמד האדמו"ר שליט"א על החובה להתייצב שכם אחד למערכה, והדגיש כי "רבני העיר הם שלוחים של עם ישראל. לעת הזו יש לקרוא 'מי לה' אלי' ולהצטרף למאבק".

הדברים נאמרו עת התקבלו חברי בד"ץ 'רבני הקריות' שליט"א בידי האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא שליט"א ואחיו האדמו"ר רבי רפאל אבוחצירא שליט"א, עת הגיעו להשתתף לחתונת בתו של האדמו"ר רבי ישועה ורחמים אבוחצירא שליט"א, בן זקוניו של הצדיק פועל הישועות האדמו"ר רבי מאיר אבוחצירא זי"ע, שהתקיימה השבוע בעיר אשדוד.

כ"ק האדמו"ר רבי דוד חי אבוחצירא שליט"א התייחס למאבק המתנהל באשדוד והוא הרעיף ברכות על רבני העיר העומדים בפרץ. בין היתר הזכיר האדמו"ר שליט"א את ההערכה הרבה שרחש אביו, האדמו"ר רבי מאיר זי"ע, לחבר הבד"ץ הגאון רבי שמואל דוד הכהן גרוס שליט"א, שקבע את מושבו בעיר בחיי חיותו של אביו זי"ע.

בדבריו אמר כי "היום הוא יום גדול. עתה, לפני החופה, נשמתו של מור אבי רבי מאיר  אבוחצירא זי"ע מגיעה  לשמחת נישואי צאצאיו  כידוע בספה"ק. אין ספק כי זכותו של מור אבי זצ"ל  תגן  על העיר שבה התגורר וחי אבי זיע"א, כאשר זכותו תביא לכך שלא תיפרץ דווקא בתחומיה קדושת השבת".

בהמשך אמר כי "הרב גרוס שליט"א הוא שליח שלי ושליח של עם ישראל. ידועה חביבותו של הרב שליט"א בעיני אבי זי"ע, כמה כיבדו והעריכו.  כולנו חייבים לחזק את הרב ואת הרבנים הפועלים עמו למען שמירת השבת בעיר, כאשר הם שלוחים של עם ישראל. לעת הזו יש לומר 'מי לה' אלי' ולהצטרף למאבק".

האדמו"ר רבי רפאל אבוחצירא שליט"א הצטרף אף הוא לדברים והוסיף כי "בודאי שמחללי השבת לא יראו ברכה במעשי ידיהם. הם מפרסמים על מבצעים ומנסים למשוך יהודים שיבואו לקנות בשבת, כאשר הם מעסיקים יהודים קשי יום וכך בעוד שהבעלים עצמם נחים בשבת, דווקא הפועלים קשי היום עובדים בשבתות. כמה כואב הדבר שאותם יהודים מוצאים עצמם עובדים בשבת וכן מבצעים רכישות בעצם יום השבת, בעוד שהם חונכו בבית הוריהם לכבד את השבת".

IMG_3988

IMG_3995

IMG_3992

IMG_3986

IMG_3987



0 תגובות